Bazı kelimeler vardır, altını iyi doldurmadığınız zaman boşlukta asılı kalır ve bir şey ifade etmez. Örneğin, “sıra dışı”… Oysa günümüzde en ufak değişiklik için bile kullanılmaktan imtina edilmeyen bu tanımlamanın, gerçek anlamını bulduğu gelişmelerin sayısı, bir elin parmaklarını geçmez. Yarış pistleri için sınırlı sayıda üretildiği 2012 yılında bütün dikkatleri üzerinde toplayan ve kısa sürede tükenen, Toyota Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Akio Toyoda’nın kaputunu imzalamasıyla maddi değerinin yanı sıra manevi bir anlam da kazanan LFA Nürburgring Edition ise “sıra dışı” tanımlamasını fazlasıyla hak ediyor. Modelin üretim ve pazarlama hikâyesine hızlıca göz atıldığında neden sıra dışı olduğu da anlaşılıyor.
Takvim yaprakları, 2010 yılını gösterirken otomobilseverlerin, özellikle de spor otomobil tutkunlarının kalp atışlarını hızlandıran bir gelişme oldu. Dünyanın en iyi otomobilini üretme amacıyla yola çıkan ve bu doğrultuda gerek tasarım ve konforu, gerekse güvenliğiyle otomotiv sektöründe hatırı sayılır bir yer edinen Lexus, bu tarihten itibaren F modelleri serisine bir yenisini ekledi: LFA. 10 yıllık bir çalışmanın meyvesi olan LFA, yenilikçi teknolojiyle yaratıcı tasarımın, mükemmeliyetçi mühendislikle beklentilerin üzerinde iş yapma arzunun vücut bulmuş haliydi. İki yıl boyunca sınırlı sayıda, sadece 500 adet üretilen bu model, bünyesinde barındırdığı tüm bu özellikler sayesinde kendi hayran kitlesini yaratmakta zorlanmadı.